Sunday, December 9, 2012

About Me


About Me that's why the title of this post, in this post the complete dibawas prepared myself in bali rain-ball blog dot blog spot dot com.

My name is Moh. Saifullah, my own native people in Indonesia who berkelahiran Pamekasan, Madura, East Java.

I am myself a student private university in Madura, I learned about the science of campus IT. I could practically new in the IT world because when I was in boarding school.

I myself started learning about the blogger of semester 2 and the first increase science bloggers on a semester 6, can be said for a long time I did not learn about the blog anymore.

Blogs that I hold there are two blogs namely :

1. Catatan Google
2. Info Sepak Bola Lengkap

 Bagaimana anda bingung bukan baca hal di atas, berikut terjemahan kedalam bahasa indonesia.

About Me itu itulah judul postingan kali ini, dalam postingan ini kan dibawas lengkap tentang siap diri saya di bali blog hujan-bola dot blog spot dot com.

Nama saya Moh. Saifullah, saya sendiri asli bangsa indonesia yang berkelahiran di pamekasan, madura, jawa timur.

Saya sendiri seorang mahasiswa universitas swasta di madura, saya belajar tentang ilmu IT dari kampus. saya bisa dibilang baru di dunia IT karna waktu SMA saya berada di pesantren.

Saya sendiri mulai belajar tentang blogger dari semester 2 dan pertama kali meningkatkan ilmu blogger pada semester 6, bisa di bilang cukup lama saya tidak belajar tentang blog lagi.

Blog yang saya pegang ada 2 blog yaitu :
1. Catatan Google
2. Info Sepak Bola Lengkap

Informasi kontack person, wkwkkwk seperti brosur saja, anda bisa menemukan saya disini :
Akhir kata : terimakasih kepada semua pengunjung blog ini, karna berkat dukungan kalian semua blog ini bisa tumbuh dewasa.

itulah kutipan sedikit tentang About Me 

Final word: thanks to all the visitors of this blog, because thanks to the support of this blog you all can grow.

That little quote on About Me

No comments:

Post a Comment